هفته گذشته باید یه سکه از صرافی می خریدم. دستگاه پرداخت داخل صرافی کار نکرد و فروشنده شماره کارتی به من داد تا پولو واریز کنم. خودپرداز اول و دوم هر دو خطا دادن که پاسخی از صادرکننده کارت دریافت نشده و بالاخره خودپرداز سوم که ماله صادر کننده کارت بود امکان انتقال به کارت رو فراهم کرد و خطا نداد.
با در دست داشتن رسید انتقال وجه رفتم و سکه رو گرفتم غافل از اینکه بعدا پیامک بانک رو که بررسی کردم فهمیدم خودپرداز دوم هم مبلغو کم کرده بود و در واقع دو تا پول سکه از حسابم کم شده بود. منتظر 72 ساعته معهود شدم که وجه برگرده که بر نگشت و خوردیم تعطیلیای آخر هفته، خلاصه این هفته رفتم دنبالش ببینم چی شده. رفتم بانک و صورتحساب گرفتم گفتن پول هر دو بار با موفقیت منتقل شده و من که قبلا کورسوی امیدی داشتم که پول پیش بانکهاست حالا باید خودمو آماده می کردم که یه جوری پس بگیرم پولی که تو حسابه آقای فروشنده بود و دو بار از حساب پول منتقل شده بود برای یک سکه.
خلاصه تو ذهنم سناریوهای مختلفو مرور کردم که اگه گفت پول نیومده بگم بره کارتشو چک کنه و اگر کلا زد زیرش باید چجوری ازش بخوام و بعد تهدید به شکایت کنم و اگر اینم جواب نداد واقعا برم دنبال شکایت و شکایت کشی.
رفتم تو صرافی و داستانو گفتم، کارتمو گرفت و شمارشو بررسی کرد، بعد کارت ملیمو دید و در کمال تعجب من پاکت زیر رو گذاشت رو پیشخون و گفت که دسترسی به من نداشتن و عذرخواهی بابت درشت نبودن اسکاناسا و گفت میتونه عوضشون کنه و من که کاملا خوشحال بودم و مقداری هم یکه خورده بودم، تشکر کردم و اومدم بیرون.
خیلی برام جالب بود و تعجب آور که تو این دوره و زمونه هنوز میشه امیدوار بود به وجود همچین آدما و برخوردایی.
خداروشکر و اما:
چشمها رو باید شست جور دیگر باید دید.....
خدا را شکر که به دردسر نیوفتادین. بعضی از آدم ها نماد اعتماد هستن که هرچی دوره و زمونه خراب بشه باز هم از اصل خودشون برنمیگردن. خدا حفظ شون کنه و به تعدادشون بیافزاید