کوهستان

گاه نوشته های یک فرزند زاگرس که اکنون ساکن کوهپایه های البرز است.

کوهستان

گاه نوشته های یک فرزند زاگرس که اکنون ساکن کوهپایه های البرز است.

حسین کلهر


یکی از سخنرانیهایی که این چندوقت تلاش می کنم از دست ندم، سخنرانیهای صاحب عکس بالا در برنامه شنبه شبهای رادیو هفت است.

حسین کلهر از مجریان خوب تلویزیون است. سخنرانیهای طنزش در رادیو هفت نکته های نغزی دارد که در لفافه طنز به بینندگان و شنوندگان ارائه می دهد. توصیه می کنم از دست ندهید.

سخنرانی دیشب درباره دون کیشوت و ارتباط این داستان با صندوقهای بازنشستگی و حمایتهای آنها بود.

سخنرانی او درباره اسپارتاکوس را اینجا پیدا کردم.

عید رمضان آمد

با نام خدا


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

قاآنی


آغاز سخن با نام یگانه هستی. نخستین نوشتارم را روز بعد از عید فطر می نویسم.

امسال ماه رمضان با روزهای طولانی و گرمش به نظر می رسید خیلی طاقت فرسا باشد ولی الان که به روزهای گذشته نگاه می کنم می بینم اینقدر هم سخت نگذشت.

روزهای ماه رمضان من حس می کنم حفاظی روی زمین مستقر می شود که ما رو از بدیها حفاظت می کند، به نظرم بعد از ماه رمضان انگار این حفاظ برداشته می شود.

این روزها زندگی جغدی پیدا کرده بودم و بخش عمده زندگیم به شب منتقل شده بود. تقریبا تمام روزا رو تا سحر بیدار بودم. باید تلاش کنم کم کم به زندگی عادی برگردم و دوباره روزکار بشم.

به هر حال، این ماه روزه هم گذشت، امیدوارم روزهای نیکی در پس آن باشد.

این بود اولین پست من.